Tyle Was tu było :)

czwartek, 4 czerwca 2015

Przeczytaj, ważne (znowu)

Nie będę się rozpisywać bo zaraz mi się laptop rozładuje. Przejdę więc do rzeczy.

Długo nad tym myślałam i postanowiłam zawiesić bloga na czas nieokreślony :(

Bardzo przepraszam, ale moim powodem nie jest ani szkoła, ani odwiedziny, bo jeśli chodzi o wejścia, czytelników i komentarze to nie mogę narzekać. Chodzi mi tu tylko i wyłącznie o chwilowy brak weny na to opowiadanie. 

Drugi blog będzie działał normalnie, więc jeśli lubisz te moje wypociny nazywane przeze mnie rozdziałami to zapraszam na drugiego bloga :

fedemila-na-zawsze-razem.blogspot.com

Zamówienia postaram się zrealizować na powyższym blogu. Kiedy wrócę na tego bloga ??

Nie wiem, nie zależy to niestety ode mnie, tylko od mojej głowy, która obecnie nie potrafi tu nic napisać. A nie chcę Was okłamywać że w przyszłym tygodniu się coś pojawi, bo nie wiem czy tak będzie. Nie lubię złudzić ludzi więc musiałam prędzej czy później dodać tą notkę. Chociaż muszę przyznać że strasznie trudno mi jest ją pisać. 

Dobra, kończę. Więc do następnego OS lub rozdziału które nie wiem kiedy się pojawią, postaram się jednak jak najszybciej tu wrócić. 

Zapraszam też na mojego drugiego bloga, o którym wspomniałam powyżej.

KOCHAM WAS!!!!!!!! <3 <3 <3 


1 komentarz:

  1. Cześć, dopiero odkryłam twojego bloga i muszę przyznać że jest cudny! Mam nadzieję że szybko wrócisz, czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń