Tyle Was tu było :)

sobota, 9 maja 2015

  WAŻNE PRZECZYTAJ!

Hej nie będę się rozpisywać tylko od razu przejdę do rzeczy. Spokojnie nie ma co się martwić nie chodzi mi ani o zawieszenie, a już tym bardziej usunięcie bloga. Mam propozycję.
 Ostatnio tak sobie siedziałam, nudziłam się i w ogóle. No i wymyśliłam że może dodam jakiegoś covera ? Co Wy na to ?
Tylko mam teraz ważne pytanie. Czy wie ktoś jak dodać i zmontować filmik, dodać go na bloga ale tak by  NIE TRZEBA BYŁO BY GO DODAĆ NA YOUTUBE ?
Bo chciałabym go zamieścić tylko na blogu, jeśli to w ogóle możliwe. Prosiłabym też o jakieś wskazówki, np. w jakim programie zrobić filmik i mniej więcej jak, bo pierwszy raz zabieram się za coś takiego.
Podsumowując(dla tych co nie do końca zrozumieli,albo chcą wiedzieć jaka byłaby to piosenka):
Czy mam dodać mojego covera ? Była by to najprawdopodobniej polska wersja Descubri z Violetty albo akustyczna wersja Universo Lodovici Comello. Jednak bardziej skłaniam się do tej pierwszej opcji, no ale jeszcze zobaczę.
A po drugie- jak dodać, zmontować itp filmik.

Dzięki to chyba tyle. Rozdział pojawi się w najbliższym tygodniu, a jedno z zamówień najprawdopodobniej dzisiaj, jutro lub najpóźniej w poniedziałek. Drugim zamówieniem zajmę się troszkę później bo na razie nie mam do końca opracowanej jego treści.

Beso Tini :*

1 komentarz:

  1. Yyyyy... to nagraj aparatem wersje razem z muzyką w tle, zgraj na laptopa, w poście klikasz dodaj film i z mojego komputera czy jakoś tak xd

    OdpowiedzUsuń